Geoblog.pl    tealover    Podróże    Tajlandia - kraina wolności - i inne    Goście w pokoju

Goście w pokoju

Tajlandia, Mukdahan

Na miejscu okazalo sie, ze nie ma juz tego dnia autobusow, wiec znalazlam nocleg obok dworca za zawrotna cene 197B. Otrzymalam za to lodowata zimna wode pod prysznicem i najwatrdsze łóżko świata, ale przynajmniej nie spałam sama. Wręcz przeciwnie, towarzyszył mi cały orszak wszędobylskich mrówek. To, co się dało, postawiłam na meblach, resztę postanowiłam poddać ich atakowi. Tyle o ile, że mnie nie tknęły :) no i zawsze mogły to być szczury bądź karaluchy, więc już wolę mrówki...

Rano odkryłam siniak na biodrze :) i ledwo mogłam wstać. Pomyślałam w tedy o moim wietnamskim koledze, który powiedział mi, że w jego kraju latem śpi się na deskach, bo jest tak gorąco i wilgotno. Cóż O.o

Po raz kolejny Tajlandia mile zaskoczyła mnie standardem usług autokarowych – na trasie prawie zawsze jest stiuardesa oraz zapewnia się napój i przekąski, a do tego kierowcy całkiem nieźle mówią po angielsku. Chyba że to znowu ja miałam szczęście ;)

W każdym razie dogadałam się, by wysadzono mnie na trasie przed Phimai i tam miałam spotkać się z Rajskimi ( ich blog), by rozpoczac wspolna przygode.